tisdag 13 april 2010

Keep on going!!

Jag känner mig så jäkla taggad!! Pigg i kroppen och klar i huvudet!! Och inte blir det sämre av det härliga vårvädret. Endorfinerna bara sprutar!
Jag har ju skrivit varje dag den här veckan, men det kanske blir lite tjatigt med mina ägg... Så nu blir det nog lite färre inlägg. Om det inte är så att ni inte kan leva utan mina enormt härliga och intressanta inlägg förståss!! ; )
Det som känns så bra med att skriva lite varje dag, är att då har jag det som lite press. Om jag har lovat mig själv att berätta här hur det går för mig, och vad jag äter, i stora drag, kan jag ju inte trycka kexchoklad i smyg och sen lura ihop ngt hyffsat här.. Sen när ni ser mig är det ingen skillnad. Det går ju inte. Så nu måste jag fortsätta skärpa mig... Jag har ju några planerade avsteg framöver, men förutom dom ska jag banne mig hålla mig ifrån en massa skitmat! Har ett par skitsnygga diesel-jeans i garderoben och det vore jäkligt kul att få dom högre upp än till knäna....

Inga kommentarer: