onsdag 7 april 2010

Dag 2

Duktig jag är!! Mötet gick galant. Inga som helst problem med maten. Möjligtvis att det hade kunnat vara lite mer fett i den, för jag blev snart hungrig igen, men det gick bra ändå. När det var dax för tårta på em, valde jag att åka hem istället. Mötet var ändå klart, så då kändes det bara onödigt att frestas...

  • Frukost: lite fil med grädde i, nötter, ägg o majonäs.
  • Lunch: kyckling i ugn, varma o kalla grönsaker, tsatziki.
  • Middag: likadan omelett som igår.
  • Några koppar kaffe med grädde i har det oxå blivit.
Känner mig nöjd och behagligt mätt.. MEN humöret hade kunnat vara lite stabilare! Som tur är vet maken om hur det känns, så han lyssnar inte så noga på mina små ilskna utrop.. Om några dagar står nog barnen i givakt så fort dom ser mig... ; )

Inga kommentarer: