lördag 29 oktober 2011

En motivations-boost tack!
Vet inte riktigt vad som hände med min motivation. Jag är väl medveten om vad jag behöver göra för att hålla den här måndagsexemplarkroppen i hyfsat skick, men nu har jag ingen som helst lust längre.. Blev så jäkla besviken i vintras när jag fick problem med ena armbågen, och efter det har problemen bara hoppat runt i kroppen. Bäckenet är fortfarande inte riktigt bra, efter sommarens dipp, och nu krånglar nacken sedan några veckor tillbaka. Men skam den som ger sig! Har man ingen motivation, är det väl bara att göra upp ett schema och sedan följa det. Kanske belöna mig själv med ngt efter varje avklarad vecka..
Veckan som kommer är jag ganska ledig, så då ska jag börja puffa igång mig själv!
Ska även in o ta nya sköldkörtelprover på måndag, då jag är lika trött igen som innan jag började med medicinen, så får vi se om jag behöver höja dosen en aning. Ska ju tydligen kunna ta ganska lång tid att få optimal dos.
Nu är det slutgnällt! =)

Inga kommentarer: