fredag 21 september 2012

Och vips så har ännu en vecka gått..

Denna vecka har mest ägnats åt jobb, som vanligt vill säga! =) Men i torsdags var jag ledig. Jag och Frida planerade in en tripp till Lager 157 och Kupolen för flera veckor sedan! Jätteskönt att komma iväg en dag och bara behöva tänka på sig själv! Vi fikade, shoppade, åt, shoppade, fikade.. ja ni förstår! En kanontrevlig dag helt enkelt! Handlade, som vanligt, mest till mina älskade söner men en kofta och en stickad kjol fick följa med hem till min garderob! Letade febrilt efter ett par höstkängor, men hittade tyvärr inga som passade mina kräsna fötter! Det får bli en vända till Löthmans i veckan! Behöver också en ny höstjacka, men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha.. Riktigt jobbigt ibland.. ;)

Nu har jag även handlat hem slip-papper och kvistlack till hallpanelen. Återstår bara att ta mig själv i kragen och sätta fart! Jag tror att hallen kommer bli mycket trevligare med vit panel!

Ha det gott!

Inga kommentarer: