fredag 14 september 2012

FredagsMyys...

Äntligen fredag!

Är det inte lite kul egentligen hur hela svenska folket har fredagsmys nu för tiden? Just att det har blivit en grej av det! När jag var liten var fredagarna också speciella, men nu har ju även denna stackars kväll fått ganska höga krav på sig!  Lite kul, men kanske lite jobbigt också!

Nåväl, vi ska naturligtvis ha mys i kväll vi också! Maken ska göra hemgjord pizza! Det som grumlar det hela lite är tv 4:as val att lägga PSG-matchen på deras betalkanal Sport x-tra. Vi har boxer, och där ingår inte den kanalen. Spelar ingen roll hur mycket vi skulle betala. Viasat och ComHem ska man tydligen ha.. Ärligt talat är jag skitgrinig över detta faktum!!

Nu ska jag fortsätta vända papper i några timmar till innan det är dags att hämta trollen på fritids! Ryggen är fortfarande inte helt ok, men jag får resa på mig och gå runt lite då och då, så funkar det någorlunda..

Ha nu en riktigt härlig helg!! (det ska jag ha)

Inga kommentarer: