onsdag 5 september 2012

Den där önskan om en regnfri fortsättning på sommaren infriade sin inte... Vilken urusel sommar det har varit! Jag tror vi har varit och badat med sönerna 3 ggr..

Och inte har det varit så lätt att måla heller.. Det är tur jag är gift med mr Målmedveten! Han har sopat, skrapat, tejpat och målat hela semestern (mellan skurarna), och håller fortfarande på! Nu är det fönstren som ska ha sitt. Vi kommer förmodligen att byta ut dom efterhand, men nu har vi köpt oss tid, genom att fixa upp dom lite.
Eller vi och vi... Min rygg strejkar totalt, så jag bidrar mest med min visdom! =)

Nu ska jag ta tag i bloggandet igen.. Det har inte funnits så mkt intressant att skriva om den senaste tiden. Bara regn, husfix och varg!! Och vargen vågar man väl knappt ha ngn åsikt om snart!

På återseende - SNART!


1 kommentar:

Mathilda sa...

På vinterhalvåret finns det mer att blogga om. Som t.ex JULEN ;)