fredag 21 januari 2011

Har haft en kortvecka vad gäller jobb denna vecka, men är ändå rejält trött i huvudet! Fredag kväll och man vill ju känna lite fredagskänsla, men det blir nog tidig kväller.. Har lite svårt att komma till ro nu för tiden. Jag känner mig aldrig riktigt nöjd med mig själv. Tragglar på med maten och det funkar faktiskt jättebra, men träningen kommer jag inte riktigt till skott med. Och det är riktigt frusterande! Jäkla axel.. Kroppen spritter av energi och jag har träningslust, men hur enkelt är det när man blir ordinerad vila... Har ju inte direkt ett jobb heller som det passar att ta det lugnt på.. Jag vill ju så jäkla mkt och det finns massor att ta tag i, men lite svårt med en arm.. Ja ja det kommer väl fler dagar antar jag.. =) Så det blir en ond cirkel.. Och därav det trötta huvudet skulle jag tro..
I morgon fm ska vi göra i ordning Oscars rum. Han fyller 5 år på måndag, och ska få ett uppfräschat rum i present! Stort praktiskt skrivbord, lite fräscha nya tyger mm.. Ett rum för en kille som börjar bli stor! Han sover hos farmor inatt, och jag har tänkt att vi ska vara färdiga med rummet när han kommer hem. En riktig överraskning ska det bli!

Inga kommentarer: