måndag 3 januari 2011

Efter ca 3 veckors "fuskande" med maten, har vi äntligen tagit tag i den biten igen. Så idag har jag ätit renskav med pepperrotscreme och grönsallad till både lunch o middag (brist på tid) och nu tog jag en skål med fil och hallon! denna vecka kommer jag att fokusera på maten då det är fullt upp på jobbfronten och jag inte hinner träna! Men nästa vecka hoppas jag att jag kommer iväg till gymmet! Jag har även "lovat" mig själv att förbättra konditionen rejält, så det kommer nog att bli den stora utmaningen. Tror jag ska ta mig ner på stan ngn dag och inhandla lite lämpliga promenad/jogging kläder. Inte för att man får bättre kondis av kläderna, men jag är helt övertygad om att det blir roligare om man känner sig lite fin!
Sommaren 2011 vill jag ligga på stranden i bikini utan att känna mig som en padda!!
Funderar även på om jag ska lägga upp mina mått här, och även vad jag äter och hur jag motionerar.. Frågan är ju bara om ngn är intresserad av att läsa, eller om det räcker för mig som en sporre?? Vi får väl se...

Inga kommentarer: