fredag 4 mars 2011

Träningsupplägg!

Nu snurrar det i mitt huvud! I går när vi var i Högbo med BUS, började det pratas om träning och framförallt löpning. Jag är helt urusel på det kan jag säga, men samtidigt har det alltid lockat mig. Nu var det Tjejmilen i september som kom på tapeten! En hel mil alltså!!
Grejjen är, att nu kan jag inte släppa tanken på det! Jag har börjat fundera på hur träningen tills dess kan läggas upp, hur banan går, vilken tid som är rimlig att ha som mål mm mm...
Pratade igenom idèn med maken i går kväll, och han gick igång direkt! Naturligtvis! Jag har aldrig någonsin tränat mot ett specifikt mål förut, så det skulle ju vara riktigt roligt, men samtidigt är jag lite tveksam om kroppen håller med. Problem med både knän och bäcken är väl kanske inte den bästa förutsättningen, men å andra sidan har jag ju inte tänkt vinna loppet! Det får väl ta den tid det tar!
Fortsättning följer...

1 kommentar:

Mathilda sa...

Såklart att du ska ska göra det! :)