onsdag 29 februari 2012

Sportlov!

Den här veckan är killarna hemma på sportlov! Väldigt skönt! I lördags hade Eric match på fm, och på kvällen var vi och firade Tomas som har fyllt 35 år. Kan inte förstå att han har blivit så gammal. =) På söndagen jobbade maken, men jag o killarna packade in oss i bilen och åkte till svärmor i Mo! Jätteskönt att komma hemifrån några dagar! Men lika skönt att komma hem igen. Nu ska vi bara njuta av det fina vädret. Den största lyckan här hemma verkar vara att studsmattan är hoppbar igen! Själv njuter jag av att vägen är så gott som bar! Favoritdojjorna fick äntligen komma upp från källaren igen, för lite sköna promenader i vårsolen!

Mitt största problem när jag ska vara ledig, är att släppa jobbet helt.. det är stört omöjligt! Det kanske är därför man brukar säga att det är en livsstil att vara bonde, inte ett jobb! På både gott och ont! Eller så är det hur man är som människa... Inte vet jag.

Ha det gott kära vänner!

Inga kommentarer: