onsdag 15 februari 2012

Fler timmar på dygnet..

.. är jag i behov av just nu..Och lite mer energi. Det sistnämnda borde komma snart. Vår, sol och ljus gör nog susen!
Linda är sjukskriven några veckor till, och det innebär ju att jag få gå mer i lagårn. Jag gillar verkligen att vara där ute, men tyvärr känner det på ganska rejält i kroppen. I går kväll fick C hjälpa mig upp ur soffan.. Bäckenet strejkade rejält.. Men knoppen mår ju bra av djuren, så då får kroppen helt enkelt ta det!
I kväll ska jag och maken ut och käka! Det var väldigt länge sedan sist, så det ska bli skönt. Förstår inte varför vi inte gör det oftare.. Lunch på stan brukar vi unna oss, men middagar är vi dåliga på! Men det kanske tyder på att vi trivs ganska bra hemma!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Linda E sa...

Usch vad jag ställer till det..
Ska se till att vara frisk i fortsättningen ;)

Anonym sa...

Ha ha!! Det är väl lika tråkigt för oss båda att ha ont.. men inget ngn av oss kan rå på! =)