torsdag 3 februari 2011

Jag är så sjukt nöjd med mig själv den här veckan!! Jag har hunnit med massor på kontoret som ska med upp till Konsult nästa vecka, och det känns enormt skönt! Och inte har jag behövt stressa heller! Bara några smågrejjer till så... Jag har förmodligen missat ngt, men det får jag ta då i såfall. Så enligt planerna börjar jag faktiskt se hur skrivbordsskivan ser ut under alla papper...
Blir nog en bra helg det här! =)) Ledig lördag, då jag bara ska rå om mig själv. Träna lite, slappa lite, äta lite gott.. Mina killar åker till stugan över helgen, så jag ska försöka att inte bara längta efter dom hela tiden, utan faktiskt ha det riktigt lugnt o skönt! Ofta tänker man ju att det skulle vara så skönt att vara själv ngn dag, men det är ju inte helt lätt! Man är ju så van att alltid ha familjen runtomkring sig, så när det äntligen blir tyst och lugnt hemma, är det inte alltid så kul. Men förmodligen väldigt nyttigt!

Inga kommentarer: