onsdag 9 november 2011

Ligger i soffan o myser med barnen! Maken är och handlar. Ikväll blir det pizza på tacobröd. Magen fixar det, och vi gillar det hela familjen. Innerst inne hoppas jag att han köper godis oxå, fast jag sa till honom att inte göra det... =) Äter godis väldigt sällan, men ibland poppar det upp ett litet sockermonster som sitter på ena axeln och ger mig dumma ideer.. Jag gör mitt bästa för att ignorera honom (jag kallar honom för Stefan Rössner) och istället vända mig mot den andra axeln och lyssna på alla kloka tankar från herrn på den sidan. (jag kallar honom för Andreas Eenfeldt). A.E vinner nästan alltid den kampen!
Fick provsvaren jag tog förra veckan idag. TSH ligger nu på 0,9 och det känns bra. Hade 1,7 i juni, så det har sjunkit lite till. Jag har varit väldigt trött senaste veckorna, så därför fick jag kolla värdena igen. Men förmodligen är det bara vanlig höst-trötthet som spökar. Så nu försöker jag ta en promenad varje dag i dagsljus.

2 kommentarer:

Linda E sa...

Det är ju jättegott med såna "pizzor".
Haha du är lite knäpp du ;)

Mathilda sa...

Haha japp, allt är Rössners fel! Det har absolut inget med karaktär eller disciplin att göra:p