söndag 24 juli 2011

Bakslag i träningen..

Tjej-milen närmar sig med stormsteg o min kropp är inte alls på hugget! Bäckenet har krånglat sen i början på juni och högra höften fick sin del av sleven den också.. Så det har inte alls blivit så mycket träning som jag hade hoppats och planerat med. Men man kan ju gå tjej-milen också, så det är väl inte hela världen...
Till hösten ska jag gå på yoga igen. Provade ju det förra hösten, och det var en jättebra träningsform för mig. Så jag hoppas att den kör igång igen i september! Styrketränade en hel del när jag var yngre, men det tycker jag inte alls om längre. Jag blir bara stressad när jag kommer in i en träningslokal och det blir inge bra alls.. Jag behöver träna ganska mycket egentligen om jag ska kunna hålla ihop min krångliga kropp, men det får bli med yoga och promenader/jogging fortsättningsvis.. Påminn mig gärna att jag inte vill styrketräna på gym egentligen, om jag börjar prata om det igen.. jag har en viss tendens att glömma bort det...

Inga kommentarer: