tisdag 4 maj 2010

Nu är jag på g igen. Vi har haft en jättemysig Valborg, men shit vad onyttigt vi har ätit... Gott var det, men magen mår inge vidare nu. Igår blev det fil o nötter till frukost, bra korv o ägg till lunch och till kvällen blev det fil igen. Kanske lite lite mat på en hel dag, fil är väl ingen höjdare men i brist på annat funkar det.
Tog mig i kragen i går och var till mammas grav med lite vårblommor. Jag har alltid blandade känslor när jag åker dit. Jag tycker om att vara där och pyssla, samtidigt som det är skitjobbigt. Men i det stora hela tror jag att det är bra att jag gör det. Lite terapi på nå vis.. Passade även på att hälsa på min morbror. Han hade en lykta kvar på graven som jag lämnade tillbaka innan den blev bortstädad. I fredags var jag till morfar, så nu har jag bara min andra morbror kvar att träffa, så har betat av den sidan av släkten.. = )

Idag ska jag åka till Ikea, så fort dom öppnar. Snart kommer robotarna till lagården, så vi måste få in en liten kontorshörna till datorn. Ska även passa på att rensa ut en massa från personalrummet som aldrig används. Varför lägger man saker på hög, utifall det är ngt vi behöver.. kanske...? Samlar ju bara damm!!

Inga kommentarer: