torsdag 6 maj 2010

Idag började jag dagen med en cykeltur runt byn. Shit vilken dålig kondis jag har!! Dax att ändra på den saken nu! Hann även med en vända till sjukgymnasten idag. Han stretchade ut nacken och mobiliserade två revben och två kotor i bröstryggen. Det blev oxå en nål i ett revbensfäste. 15 minuters smärta gjorde att jag nu mår mkt bättre i i nacke och bröstrygg!

Var en vända till Eva idag oxå. Hon hade ett par jeans över som hon ville att jag skulle prova.. Typiskt tjejjer blev det då.. Jag gjorde mitt bästa för att överhuvudtaget komma i dom och Eva stog bredvid och hejjade på: -Ge inte upp!! Fortsätt dra, du kommer i dom!! Och det gjorde jag! Som en smäck över rumpan!!

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Uuuh, lät inte så skönt:P

Linda sa...

Jodå, dom var faktiskt sköna när jag väl var på plats i dom! = )