lördag 14 maj 2011

Helg-Mys!

Den här helgen ska jag bara mysa och grejja hemma! Tvätthögen är rejält hög efter veckans vattenläcka, så den måste vi göra ngt åt. Diskbänksskivan är näst intill osynlig.. Men nu surrar både tvätt o diskmaskinen igen!
Jag fick jättefina gamla broderade lakan av Bodil och Sanna förut, som jag inte har tagit mig för att göra ngt åt, men nu ligger ett par av dom på blekning och i morgon ska dom göras om till sovrumsgardiner! Blir det bra kanske jag fotar och delar med mig!
Till morgonkaffet disskuteras vad Brasiliens "allsvenska" kallas... och hur bra Totti måste ha det som inte behöver lära sig italienska, eftersom han är italienare... Som ni kanske förstår är fotbollsintresset stort hos min äldste son! Idolkorten ligger uppradade på köksbordet och jag får ännu en lektion i spelare och klubblag! Nu verkar det dra ihop sig till förhör, så det är väl dags att spetsa öronen!
Ha det gott!

Inga kommentarer: